Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
maikel en twan
|
Geplaatst: vr 21 okt 2005, 7:56 pm Onderwerp: werk op de camping (528.html)
|
|
|
hoi mensen wij zijn maikel en twan , wij willen graag werken op een camping in frankrijk we zijn allebei handig met de vingers wie o wie heeft er twee hard werkende jongens nodig , We hebben allebei ervaring in het onderhouden en aanleggen van tuinen ed en in de horeca , hebben hier allebei voor op school gezeten
Oorspronkelijk gepost op: 4/12/2005
17:16:52 |
|
| Naar boven |
|
 |
mirjam
|
Geplaatst: vr 21 okt 2005, 10:43 pm Onderwerp: Re: werk op de camping (528.html)
|
|
|
als ik jullie was zou ik voor eurocamp gaan werken!je verdient niet veel maar alles wordt voor je betaald!heb het zelf ook gedaan en een te gekke zomer gehad!
groetjes Mirjam
Oorspronkelijk gepost op: 4/26/2005
19:46:24 |
|
| Naar boven |
|
 |
Hans Roolant
|
Geplaatst: za 22 okt 2005, 1:30 am Onderwerp: Re: werk op de camping (528.html)
|
|
|
Ik weet niet of jullie je kunnen verenigen met een naturistencamping, maar camping "Sablierre" in Barjac vraagt personeel zag ik op hun site ! Wij zijn hier vorig jaar geweest, was heel mooi gelegen in een dal, wel ongeveer 5 km van de bewoonde wereld !!
Oorspronkelijk gepost op: 10/31/2005
22:00:15 |
|
| Naar boven |
|
 |
em Francofiel
|
Geplaatst: za 22 okt 2005, 4:16 am Onderwerp: Re: werk op de camping (528.html)
|
|
|
Kunnen jullie ook een beetje frans? Komt namelijk goed van pas en heel veel campings vragen erom. Behalve als je inderdaad voor Eurocamp of Keycamp gaat werken. Kun je namelijk een beetje frans dan kun je je zelf aanbieden bij campings, op www.camping-frankrijk.nl kun je diverse campings zoeken met emailadres en de reacties van mensen daarbij lezen, ook staat er meestal een website bij. Leuke aanrader als camping: "Le Couriou" in Recoubeau (Drome/Alpes) vlakbij Die. Bruisende camping...
Als ik het had geweten had ik het ook gedaan, nu heb ik mijn kans verspeeld. C'est dommage!!! Groetjes en succes
Oorspronkelijk gepost op: 11/01/2005
08:15:20 |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|