Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
Jim
|
Geplaatst: vr 21 okt 2005, 7:56 pm Onderwerp: RE: camping te koop/tehuur? (76-1.html)
|
|
|
Ook voor ons is het een grote wens een camping over te nemen dan wel te beheren. We zijn heel dicht bij geweest met een aankoop in Belgie, maar daar zitten we nu met een ongelofelijke kater. Kijk uit voor de notarissen.
Wij zijn ontzettend veel geld kwijt geraakt aan deze heren, we hadden een hele goeie (dure) adviseur maar desondanks zitten we er toch in voor meer dan €25.000,00. We zijn nu op het juridische vlak bezig en dat schiet ook niet op met die belgen.
Desalnietemin zijn we nog steeds op zoek naar een andere camping en denken dat we ons maar op Nederland moeten richten.
Als er iemand is die ons van advies / info kan voorzien dan is deze van harte welkom.
Hebben we hard nodig.
Oorspronkelijk gepost op: 25/9/2003
16:33:19 |
|
| Naar boven |
|
 |
rooms4us
|
Geplaatst: di 27 dec 2005, 2:31 pm Onderwerp: Camping
|
|
|
Hoi Jim
Das mooi balen als ik het zo lees. Ook wij zijn bezig geweest met een camping in Frankrijk, maar als ik 1 les heb geleerd dan is het wel "de lek moet goed zijn"
Vanuit dat oogpunt snap ik niet zo goed dat jullie nu zomaar zeggen "het zal wel Nederland worden". Dat is toch neit je droom. Jij hebt toch ook zitten kijken naar het roer om en naar ik vertrek ? Dan wil je toch niet in Nederland blijven. Geloof me, die camping die je wilt hebben die staat NU al te koop, alleen heb jij hem nog niet gevonden.
Wij hebben ook gekeken naar een camping in de Bourgogne. De camping was helemaal top, maar wij vonden het niet onze streek om in te wonen en dat terwijl we er heen reden met de gedachte even een handtekening te gaan zetten en 2 maanden later te gaan verhuzien. Weliswaar geen financiele kater, maar we zaten er ook flink doorheen.
Nu hebben we weer een afspraak voor Zuid Frankrijk waar we in januari heen gaan, nu voor een groot huis om een bed & breakfast te starten. Laat je niet afschrikken door wat je nu is overkomen, maar realiseer je wel dat je voor een camping flink je portemonnaie moet trekken vanwege de zeer beperkte financieringsmogelijkheden, maar dat zal je al wel ontdekt hebben.
Overigens als je de Bourgogne een leuk streek vindt kan ik je nog wel aan het adres van die camping helpen. het zijn nederlanders die hem nu beheren en ze willen het graag door andere Neerlanders laten beheren. De aanschafprijs is erg laag.
groeten
De C&A-tjes |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|