Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
john doejaaren
Geregistreerd op: 8-2-2007 Berichten: 5 Foto's: 0 Woonplaats: ST JULIEN DE LAMPON
|
Geplaatst: vr 13 jul 2012, 8:23 pm Onderwerp: Werk gezocht voor de winter maanden
|
|
|
Ik ben een jongen van 19 jaar oud, en woon vanaf mjn zesde jaar in de Dordogne Frankrijk.In de zomermaanden werk in inmiddels voor het derde jaar in een servival park, waar ik me helemaal happy voel.
Naast mijn moedertaal Nederlands en Frans spreek ik ook vloeiend Engels. Ik heb er veel profijt van in het servival park dat ik deze talen goed beheers.
Nu zoek ik voor de wintermaanden het liefst gelijksoortig werk in de alpen of elders.
Eventueel ben ik ook beschikbaar voor wintersport aktiviteiten, alwel ik daar niet veel ervaring in heb. |
|
| Naar boven |
|
 |
RandoLoup Senior Francofiel

Geregistreerd op: 7-7-2009 Berichten: 212 Foto's: 0 Woonplaats: Wintershouse, Alsace (67)
|
Geplaatst: za 14 jul 2012, 10:36 pm Onderwerp:
|
|
|
Gewoon bij het ANPE binnenlopen en als je goed Frans spreekt, vind je vast wel iets. Je kunt ook op de site hieronder terecht:
http://www.pole-emploi.fr/accueil/ |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|