Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
Joost777
Geregistreerd op: 8-7-2012 Berichten: 2 Foto's: 0 Woonplaats: Haarlem
|
Geplaatst: Sun 08 Jul 2012, 10:51 pm Onderwerp: Franse bankrekening tbv badge Liber-T
|
|
|
| Ik wil graag een badge aanschaffen voor de tolpoorten (ivm mijn handicap veel makkelijk voor mij dan een creditcard of kaartje). Ik wil dit doen via de website www.telepeagepourtous.fr. Volgens de website en volgens oudere berichten in dit forum kan dat met een creditcard. Maar uit de algemene voorwaarden meen ik op te maken, dat ik een Frans bankrekeningnummer moet hebben. Klopt dat? |
|
| Naar boven |
|
 |
E-vent Senior Francofiel
|
Geplaatst: Mon 09 Jul 2012, 8:55 am Onderwerp:
|
|
|
Dat is een misverstand, zie dit bericht over de telepeage.
Overigens geldt voor de telepeage hetzelfde als voor de credit-card: je auto en aanhanger mogen niet hoger dan 2 meter zijn. |
|
| Naar boven |
|
 |
Joost777
Geregistreerd op: 8-7-2012 Berichten: 2 Foto's: 0 Woonplaats: Haarlem
|
Geplaatst: Mon 09 Jul 2012, 3:34 pm Onderwerp:
|
|
|
Bedankt voor de reactie, E-vent.
Jammer, dat de site geen Mastercard accepteert. Is het iemand bekend of ik ook de VISA-card van een kennis kan gebruiken om de badge aan te schaffen? Dat ik dus als het ware de badge van iemand leen? Moet de 'contractant' van de badge ook in het reisgezelschap aanwezig zijn? |
|
| Naar boven |
|
 |
Marco71 Gast
Foto's: 0
|
Geplaatst: Mon 09 Jul 2012, 5:25 pm Onderwerp:
|
|
|
Die site accepteert inderdaad alleen Visa, maar dan bestel je m toch gewoon bij een andere autobaan-beheerder. sanef, Escota, ASF, noem ze maar op. Waar je die badge ook bestelt, hij is geldig in heel Frankrijk. Wel een beetje op de aanbiedingen letten, die kunnen verschillen.
En nee, de eigenaar van de badge hoeft niet in de auto te zitten (al is het maar omdat dat onmogelijk te controleren is terwijl je door rijdt met 15 tot 30 per uur. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls You can post calendar events in this forum
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|