Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
Paul
|
Geplaatst: za 05 mei 2012, 9:36 pm Onderwerp: Op 14 Juli naar Parijs
|
|
|
Beste,
Op zaterdag 14 Juli 2012 komen wij terug vanuit het zuiden van Frankrijk.
Aangezien we terugrijden via Parijs, hadden we gedacht om van de gelegenheid gebruik te maken om een overnachting te boeken in een F1 hotelletje en dan op de 15de een bezoekje te brengen aan de stad.
Ik weet echter niet hoe het met het verkeer gesteld zal zijn de 14de Juli (nationale Franse feestdag) en of het beoogde F1 hotelletje (gelegen aan de Quoi du President Paul Doumer in Courbevoie) gemakkelijk te bereiken is op die dag.
Is er misschien iemand van jullie die mij hier een antwoord op kan geven?
Alvast vriendelijk bedankt.
Paul |
|
| Naar boven |
|
 |
Peter Koster Site Admin

Geregistreerd op: 14-4-2006 Berichten: 428 Foto's: 13 Woonplaats: Dordrecht, 078
|
Geplaatst: zo 06 mei 2012, 12:51 am Onderwerp:
|
|
|
Een F1 in Courbevoie??? Formule 1 zit daar bij mijn weten niet. Wel een Ibis Budget (ex-Etap), is volgens mij van hetzelfde concern en zit aan dezelfde straat die. Parkeren moet vermoedelijk in een betaalde parkeergarage even verderop aan dezelfde straat.
Verkeer op 14 juli is overal in Frankrijk erg druk, maar zo uit de losse pols verwacht ik voor Parijs geen bijzondere problemen bovenop die drukte. Het is geen zwarte zaterdag, je zult je hotel wat geduld best bereiken. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|