Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
emmely Francofiel
|
Geplaatst: Fri 10 Feb 2006, 10:12 pm Onderwerp: vorige versie van hurktoilet
|
|
|
Beste Peter,
Ik vind het erg jammer dat vanaf 21 oktober deze site op een andere manier is gestyled. Op de vorige manier kwamen er veel meer berichten binnen en veel meer antwoorden. Er wordt bijna niks meer gevraagd...nu de berichten zijn opgesplitst in onderwerpen. Ik vond de vorige styling mooier, ondanks dat alles door elkaar stond.
Ff dat je dat weet maar verder uiteraard nog steeds een leuke site.
Groetjes Emmely |
|
| Naar boven |
|
 |
Peter Senior Francofiel
|
Geplaatst: Fri 10 Feb 2006, 11:32 pm Onderwerp: Re: vorige versie van hurktoilet
|
|
|
| emmely schreef: | Beste Peter,
Ik vind het erg jammer dat vanaf 21 oktober deze site op een andere manier is gestyled. Op de vorige manier kwamen er veel meer berichten binnen en veel meer antwoorden. Er wordt bijna niks meer gevraagd...nu de berichten zijn opgesplitst in onderwerpen. Ik vond de vorige styling mooier, ondanks dat alles door elkaar stond.
Ff dat je dat weet maar verder uiteraard nog steeds een leuke site.
Groetjes Emmely |
Beste Emmely,
Blij dat je de site nog steeds leuk vindt.
Mooi is een kwestie van smaak. Dat er de laatste tijd wat minder vragen kwamen zal ongetwijfeld ook aan de tijd van het jaar gelegen hebben, de wintertijd is altijd veel rustiger.
In ieder geval was het oude forum door het grote aantal berichten echt te onoverzichtelijk geworden. Het was ook veel lastiger te doorzoeken. Daarbij komt dat het beheer van het nieuwe forum om allerlei technische redenen veel eenvoudiger en minder tijdrovend is.
Peter |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls You can post calendar events in this forum
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|