Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
Suzann Gast
Foto's: 0
|
Geplaatst: di 17 jan 2006, 4:50 pm Onderwerp: cursus over Franse actualiteit
|
|
|
Ik ben op zoek naar een cursus over Frankrijk, niet over de taal maar over de Franse maatschappij en dan voornamelijk de Franse actualiteit. Dit in verband met een binnenkort af te leggen examen.
Heeft iemand een suggestie?
Ik woon in Amsterdam.
Maison Descartes is een optie en ook kranten lezen, maar weet iemand nog iets anders? |
|
| Naar boven |
|
 |
Geert Gast
Foto's: 0
|
Geplaatst: wo 18 jan 2006, 12:24 am Onderwerp: Re: cursus over Franse actualiteit
|
|
|
| Suzann schreef: | Ik ben op zoek naar een cursus over Frankrijk, niet over de taal maar over de Franse maatschappij en dan voornamelijk de Franse actualiteit. Dit in verband met een binnenkort af te leggen examen.
Heeft iemand een suggestie?
Ik woon in Amsterdam.
Maison Descartes is een optie en ook kranten lezen, maar weet iemand nog iets anders? |
Op http://fr.news.yahoo.com/121/ kun je het aardig bijhouden. je kunt ook een rss-lezer installeren en daar de feeds van verschillende kranten en zenders invoeren. |
|
| Naar boven |
|
 |
lambert Francofiel
|
Geplaatst: wo 18 jan 2006, 7:14 pm Onderwerp: curcus over Franse actualiteit
|
|
|
De site die nu aangeef is geen cursus site maar mogelijk kun je er wel alle informatie vinden die je nodig hebt.
klik eens op WWW.wikipedia.nl.
Succes met je cursus. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|