Frankrijk
 Forum

Logo

Jouw Foto's  Weblog  Forum  Boeken

Introduction en francais sur ce site
Stem op deze Frankrijk gids

Wat een land...

Toiletten...  Taal...   Onderweg...   Brood...   Zwarte zaterdag... Overnachten...

Handig

Frankrijk goedkoop
Jeu de Boules  Varen  Skiën   Keuken  Links Huis in Frankrijk
Vakantie bij Nederlanders
Tijdschriften

In 't spoor van

Jeanne d'Arc
Napoleon
Jean de la Fontaine.

Franse streken

Overzichtskaart
Bourgogne
Bretagne
Camargue
Centraal Massief: Ardeche, Auvergne, Cevennen
Champagne-Ardennen Corsica
Dordogne
Hautes-Alpes, Haute-Provence
Jura
Les Landes
Lille, Nord-Pas-de-Calais
Loire
Lyon Marseille Mediterranée
Normandië
Parijs
Poitou-Charentes
Provence
Pyreneeën
Quercy
Savoie, Haute-Savoie
Vogezen, Elzas-lotharingen

Uitgelicht

Nancy
Brug van Millau
Grand Canyon du Verdon
Camper in Frankrijk
Hurktoilet als relax-feauteuil
Nieuws feeds
Sitemap

Het Hurktoilet Frankrijk-forum index -> Wonen en werken

Advies? Frankrijk of Hongarije?

Plaats nieuw bericht  
Auteur Bericht
bertvandam

Foto's: 0

BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2016, 4:53 pm    Onderwerp: Advies? Frankrijk of Hongarije? Reageer met quote

Hallo liefhebbers van het Franse land!

Bij ons is het, net als bij zoveel Nederlanders, een droom om een vakantieverblijf in de vorm van een landhuis met kamerverhuur te starten in het Franse land. Mijn collega op het werk werd ook door het idee aangestoken. Samen willen wij nu iets nieuws ondernemen in Frankrijk.

Wij kijken graag naar televisieprogramma's als Droomhuis Gezocht en Ik Vertrek. Pas geleden was er een aflevering over Hongarije. Het deed me romantisch aan en ik heb voor de grap even op Google gekeken naar wat daar huizen kosten. Dit was een wereld van verschil met Frankrijk. Nu zijn we niet direct van plan om onze ideeën aan te passen. Toch blijken bepaalde zaken interessant en ik wil dus Hongarije serieus vergelijken met Frankrijk. Ook hebben wij de mogelijkheid gevonden een B&B in Hongarije over te nemen:
http://ikvertrekhongarije.nl

Wie kan mij helpen met vergelijken? Ik ben tegengekomen dat de inkomstenbelasting in Hongarije een flat-tax van 16% is, terwijl die in Frankrijk op kan lopen tot 45%. Of zie ik het verkeerd. In Hongarije kost de zorgverzekering 23 euro. Wat kost dat in Frankrijk? En verder wil ik weten wat ik elk jaar aan belastingen kwijt ben van het aangekochte vastgoed, want in Hongarije betaal ik na de overdrachtsbelasting van 4% verder niets meer. Ik wil kritisch vergelijken en niet overhaast besluiten. Wie kan mij helpen de voor en nadelen te vinden. Bij voorbaat onze dank.

Met vriendelijke groet,

Bert van Dam en Anton de Bruin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Het Hurktoilet Frankrijk-forum index ->
   Wonen en werken
Pagina 1 van 1 Tijden zijn in GMT + 1 uur

Beste gast!

Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je kunt evenementen op de kalender zetten

Verwante berichten
 Onderwerpen   Reacties   Auteur   Gezien   Laatste bericht 
Geen nieuwe berichten werk op de camping (528.html) 3 maikel en twan 32257 za 22 okt 2005, 4:16 am
em Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten provider in Frankrijk (521.html) 5 C.J.M.Goeman 26609 za 22 okt 2005, 9:50 am
Cees Sonnevelt Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vakantiewerk? camping frankrijk (492.html) 2 inge en leonie 22251 za 22 okt 2005, 1:30 am
Chris Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nederlander in Frankrijk (487.html) 2 Guido tSas 20119 za 22 okt 2005, 1:30 am
jos determeijer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten inschrijven in frankrijk (440.html) 2 Monique 16219 za 22 okt 2005, 1:30 am
Sacha Bekijk laatste bericht

GebruikerslijstGebruikerslijst
 RegistreerRegistreer
 ProfielProfiel
InloggenInloggen

Frankrijk-boeken

Logo Bol.com

Campings boeken

Het Hurktoilet in de pers Linken naar Het Hurktoilet.
Het Hurktoilet is een initiatief van Peter Koster. Copyrights.

Stem op Het Hurktoilet

Vakantietop   Dordogne toplijst
Op Reis   Dutch Sites

Board Security

184771 Attacks blocked