Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
Auteur |
Bericht |
renaat Senior Francofiel

Geregistreerd op: 21-10-2005 Berichten: 141 Foto's: 0 Woonplaats: haspengouw-limburg-be
|
Geplaatst: do 14 nov 2013, 4:06 pm Onderwerp: "de laatste rechte lijn " van J. Brel
|
|
|
hoi,
Ik heb geprobeerd een nieuwe posting aan het bestaande draadje over Jacques Brel toe te voegen, helaas niet gelukt.
Bij mijn zoeken naar info over het herstel en de nieuwe tewaterlating van de Askoy 2, kwam ik een filmpje op youtube tegen... behoorlijk lang... maar voor geïnteresseerden misschien toch de moeite waard.
http://www.youtube.com/watch?v=_A71knRG6Pg
als het werkt...veel kijkgenot
Renaat |
|
Naar boven |
|
 |
E-vent Senior Francofiel
|
Geplaatst: za 16 nov 2013, 12:26 am Onderwerp: Jeetje
|
|
|
Leuk |
|
Naar boven |
|
 |
renaat Senior Francofiel

Geregistreerd op: 21-10-2005 Berichten: 141 Foto's: 0 Woonplaats: haspengouw-limburg-be
|
|
Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen
Frankrijk-boeken
|