| Auteur |
Bericht |
Harro Schoon
|
Geplaatst: Sun 24 Jun 2007, 8:06 pm Onderwerp: Overnachten B&B langs de route du soleil
|
|
|
hoi
Laatst aangepast door Harro Schoon op Wed 11 Aug 2010, 3:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
jos determeijer Senior Francofiel

Geregistreerd op: 21-10-2005 Berichten: 142 Foto's: 4 Woonplaats: le Val d'Ajol
|
Geplaatst: Mon 25 Jun 2007, 8:38 am Onderwerp:
|
|
|
Dag Harro en aanstaande bruid
Best veel mensen die ons kennen en ook wel gasten die ons nog niet kenden reden nauwelijks om over de Vogezen/le Val d'Ajol en hebben bij ons overnacht.
Kijk maar eens op onze site: www.lacreche.com
Misschien tot de wittebroodsweken!
Groet
Jos en Ineke |
|
| Naar boven |
|
 |
Toon

Geregistreerd op: 26-5-2008 Berichten: 3 Foto's: 3 Woonplaats: St Laurent du Pape
|
Geplaatst: Mon 26 May 2008, 9:02 pm Onderwerp: Overnachten B&B langs de route du soleil
|
|
|
Hoi Harro!
Wij hebben een Chambre d'Hote & Table d'Hote op 15 minuten van de Route-du-Soleil ten hoogte van Valence (Onder Lyon).
Omdat we veel mensen op doorreis bij ons overnachten hebben we daar speciaal een website voor gemaakt: http://www.doorreis.com/
Vriendelijke groet,
Toon |
|
| Naar boven |
|
 |
Rika de la Haye Francofiel

Geregistreerd op: 28-6-2006 Berichten: 36 Foto's: 3 Woonplaats: Saint Aout, departement Indre, France
|
Geplaatst: Thu 29 May 2008, 10:58 am Onderwerp:
|
|
|
Op de site: http://frankrijkonderweg.goedbegin.com/ staan ook bovenstaande chambre d'hotes en nog een aantal.
@Toon: ik heb je site er ook bijgezet |
|
| Naar boven |
|
 |
bommel Gast
Foto's: 0
|
Geplaatst: Thu 26 Jun 2008, 10:34 pm Onderwerp: Re: Overnachten B&B langs de route du soleil
|
|
|
[quote="Harro Schoon"]Ik ben opzoek naar een leuk plekje om te overnachten (voor 1 of meerdere nachten) samen met mn vriendin langs de route du soleil (metz nancy lyon .....) Is er iemand die een leuk romantisch plekje weet? Moet geen F1 zijn ofzo.... we zijn dan pas getrouwd dus moet wel een beetje romantisch! Daarna gaan we door naar de Ardeche naar St. Pierreville, zijn hier al eens mensen in de buurt geweest? Wat zijn de leuke dingen daar....
Ik hoop dat er iemand is die het me kan vertellen... bedankt alvast[/quote] |
|
| Naar boven |
|
 |
Peter Koster Site Admin

Geregistreerd op: 14-4-2006 Berichten: 425 Foto's: 13 Woonplaats: Dordrecht, 078
|
Geplaatst: Fri 27 Jun 2008, 11:57 am Onderwerp:
|
|
|
| In saint Pierreville mag je natuurlijk de enorme kastagne-boomgaarden niet missen. Veel van de imposante bomen zijn meer dan 100 jaar oud. Kastanjes waren ooit het brood van de armen in deze regio, maar nog altijd wordt er in de Ardeche 5000 ton kastagnes geproduceerd voor gebruik in allerlei levensmiddelen. Bij de boomgaarden is ook een bezoekerscentrum. |
|
| Naar boven |
|
 |
robbie35
|
Geplaatst: Sat 23 Jun 2012, 2:13 pm Onderwerp: Re: Overnachten B&B langs de route du soleil
|
|
|
Ik vond deze url misschien heb je er iets aan:
Goedkope hotels langs route du soleil: http://www.routedesoleil.com
| Harro Schoon schreef: | | hoi |
|
|
| Naar boven |
|
 |
jos determeijer Senior Francofiel

Geregistreerd op: 21-10-2005 Berichten: 142 Foto's: 4 Woonplaats: le Val d'Ajol
|
Geplaatst: Sat 23 Jun 2012, 8:58 pm Onderwerp:
|
|
|
Opmerkelijk vind ik het wel dat de site "routedesoleil" begint met een opmerking over een aantal foute spellingen van de desbetreffende route. Op de site zelf heb ik nog geen mogelijkheden gevonden om dat te becommentariëren. Ik houd het nog even op "Route du soleil".
En volgens bepaalde bronnen loopt deze route van Lyon naar Marseille, dus géén problemen bij Parijs! |
|
| Naar boven |
|
 |
E-vent Senior Francofiel
|
|
| Naar boven |
|
 |
|