Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
Does
|
Geplaatst: za 07 mrt 2009, 10:56 am Onderwerp: Nooit meer naar een camping zoeken
|
|
|
Dan is er een uitkomst. Op Archies camping site vind je een programma met de coördinaten van liefst 9170 campings in Frankrijk. In het zip-bestand zitten verschillende versies, geschikt voor onder meer Tomtom. Kwestie van even ophalen, uitpakken en naar je navigatie-apparaatje pompen.
Op 07-03-2009 zei Pim Doesburg:
Hallo,
Kwestie van even ophalen, uitpakken en naar je navigatie-apparaatje pompen, wordt er gezegd.
Maar! Ik ben een leek op dit gebied en weet dus niet hoe ik dat moet doen en wil graag even een goede uitleg!!
Ik bezit een TomTom One XL Europe.
B.v.d.
M.v.g. Pim |
|
| Naar boven |
|
 |
Markus Gast
Foto's: 0
|
Geplaatst: zo 08 mrt 2009, 11:23 am Onderwerp:
|
|
|
Op die pagina rechtsklikken op de link naar het bestand en kiezen voor opslaan als. Dan heb je m. op je pc. Ga er naar toe met verkenner en klik weer rechts. Als het goed is kun je dan (ieg in windows vista) kiezen voorb bestanden uitpakken. Je krijgt dan een serie bestandjes, waaronder één dat bestemd is voor je tomtom. staat in de naam van het bestand, dus kan niet missen.
Sluit nu je tomtom met een usb-kabel aan op je pc. In de handeiding van je tomtom staat hoe je het bestand naar je tt kunt halen. heb zelf geen tt, dus dat weet ik niet. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|