Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
eriktiel Senior Francofiel

Geregistreerd op: 19-6-2007 Berichten: 181 Foto's: 2 Woonplaats: Tiel
|
Geplaatst: di 19 aug 2008, 3:16 pm Onderwerp: meer van Geneve/ lac d'annecy/lac du bourget.
|
|
|
Weet iemand een leuke camping aan één van de meren
meer van Geneve, lac d'annecy of lac du bourget.
Of heeft iemand ervaring hoe het aan die meren is ivm het weer. Bij het Gardameer in Italie kan het uren bloedheet zijn en plots binnen een uur breekt de hel los. Is dat hier bij die meren ook?
eisen moeten voldoen die in een andere topic staan onder het hoofdstuk "gezocht".
mvg Erik |
|
| Naar boven |
|
 |
Peter Koster Site Admin

Geregistreerd op: 14-4-2006 Berichten: 425 Foto's: 13 Woonplaats: Dordrecht, 078
|
Geplaatst: wo 20 aug 2008, 8:27 pm Onderwerp:
|
|
|
| Meer van Geneve en meer van Annecy liggen veel leuke campings. Ken daar geen verhalen van plotseling noodweer, maar je zit natuurlijk wel in bergachtig gebied. Daar kan het weer plots omslaan. Ik loop vaak even bij de plaatselijke VVV langs, daar hangt (althans in Frankrijk, Italië zou ik niet weten) doorgaans de lokale weersverwachting aangeplakt. Weet ik tenmionste wat me te wachten staat. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|