Wat een land...
Handig
In 't spoor van
.
Franse streken
Uitgelicht
|
| Auteur |
Bericht |
tulipano
|
Geplaatst: za 21 apr 2007, 10:42 pm Onderwerp: franse tv op je pc
|
|
|
Dit zag ik toevallig vanavond op een franstalige nieuwsuitzending: tv op je pc met o.a. allerlei franse en italiaanse publieke zenders, maar als ik probeer te kijken, krijg ik: 'sorry, there are not any channels currently available in your area. You can join the waitlist to be notified when Zattoo becomes available in your area.'
Dus ik heb me meteen aangemeld op de 'waitlist' ........ Ik stuur je dus dit mailtje zodat jij, en al je vrienden (stuur deze mail dus door) je ook op deze waitlist zetten, want hoe meer mensen uit díe landen waar Zattoo nog niet 'available' is, hoe eerder de kans dat wij ook al die tv zenders online kunnen zien.
PS: het schijnt (tot nu toe) gratis te zijn en het lijkt mij een redelijk alternatief voor een schotel op je dak.
groetjes
What's Zattoo? It's BETTER!
It's superior to today's Internet-TV in 3 major ways:
Viewing Quality
Before Zattoo, TV on the Internet wasn't like TV at all. Video streams skipped, stuttered and broke up; image quality was lousy. Zattoo puts real TV on your computer. Our revolutionary technology provides the true TV-quality video delivery and smoothness everyone's been waiting for.
Channel Choices
'Til now, Internet video's really only been great for forwarding friends a laugh. Fast forward to Zattoo. Now enjoy great TV too: all the news, the sporting events, your favorite junky soaps. and switching channels is as easy as hitting the "channel up", "channel down" buttons on your remote. We're adding new channels everyday, and soon we'll be worldwide, giving you more channels than you ever got on your TV.
http://zattoo.com/nowshowing |
|
| Naar boven |
|
 |
Peter Koster Site Admin

Geregistreerd op: 14-4-2006 Berichten: 428 Foto's: 13 Woonplaats: Dordrecht, 078
|
Geplaatst: wo 25 apr 2007, 7:17 am Onderwerp:
|
|
|
| Is dit iets voor je? Heb 't geïnstalleerd, ding vindt direct boel Franse zenders. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Beste gast! Op de Hurktoilet Frankrijk Forums mogen alleen geregistreerde gebruikers nieuwe berichten posten. Gasten kunnen reageren op berichten zonder eerst te registreren. Dan kunnen ze echter geen links plaatsen. Links plaatsen kan alleen na registratie, als je ingelogd bent.
Overigens, als je ingelogd bent, zie je deze tekst ook niet meer.
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kunt evenementen op de kalender zetten
|
|
Gebruikerslijst
Registreer
Profiel
Inloggen Chat
|